Aku sakit

Ya Allah… sembuhkanlah sakitku ini ya Allah. Aku ingin sehat. Maafin aku ojan oppa ngerepotin teruz. Terima kasih mama dan papa ku yang berdoa tuk kesembuhan aku. Terima kasih juga buat mamanya ojan oppa udah care sama aku.
Ya Allah, ampuni dosa dosa mereka (*keluarga aku dan keluarga ojan oppa) dan lancarkan rezeki mereka. Aamiin ya Allah…


Ya Allah… ketika ojan oppa pulang kerja dan aku menyambutnya pulang dengan muka penuh rindu. Dia menghampiriku dan aku mencium tangannya. (* ya Allah… seperti kita udh berkeluarga saja. Ridhai hubungan kita ini ya Allah. Berikan jalan untuk kita berdua. Lancarkan karir dan rezeki kita. Aamiin)

Leave a Reply

